MÅNDAG-TISDAG-ONSDAG

Dåså har jag sovit ut efter två utmattande dagar. Min hjärna har gått på högvarv med information och min hand har skrivit så det brände i fingrarna. Men jag har haft två riktigt bra dagar i Karlstad. Första dagen var det mycket att ta in och man kände sig lite rörig när vi skulle sova. Så vi kopplade av med lite välbehövd shopping innan vi åkte till hotellet för att sova. Jag köpte en så snygg plånbok som jag letat efter länge, en kjol och ett linne. Kanske kommer bilder på det sen.

Efter mycket bra sömn, så gick vi upp, gjorde iordning oss och åt massa hotellfrukost. Sedan åkte vi till skolan. Där satte utbildningen igång på riktigt med en föreläsning, lite mer information och vi fick träffa våran grupplärare som vi ska ha när vi kommer upp till Karlstad. Efter gårdagen kändes det bättre än efter i måndags. Det känns som att man har lite koll på läget om hur allt ligger till. Så nu är det bara att sätta igång :)



Idag ska jag försöka hitta klipptid, gå till simhallen, hjälpa Samuel med läxor och städa lite här hemma.


 



Kommentarer
Postat av: Martina

Kul att det känns bra Hanna! Hotellfrukostarna är något man saknar faktiskt :)

Du vet att ni har studentrabatt på Scandic va?

2011-08-31 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0