FIX

Mamma ringde mig igår och frågade om jag kunde locka hennes hår innan hon skulle iväg på tjejfest. Självklart kunde jag det. Helga fick också nys om det, så hon frågade om jag kunde fixa hennes hår med och inga problem sa jag. Så vi möttes hemma hos Helga där jag först gjorde iordning Helgas hår. Blev två inbakade flätor som möttes där bak och sedan var resten av håret lite ruffsigt. Kändes lite Pocahontas, men det blev jättefint :) Efter det lockade jag Mammas hår, eller rättare sagt vågade det med trippeltången. BLev jättefint det med. Sedan hade jag med mig min sminkväska, så det slutade med att jag sminkade Mamma, bättrade på Helgas ögonskugga lite och la till lite rosa på Helens sminkning när hon kom dit. Så hade lite att göra igår, men det är ju kul :) Även fast jag inte kan någonting om det egentligen så är det alltid roligt när någon frågar om hjälp! :)

Fina blev dom iaf :D




Mamma med vågat hår och lite silver-svart make :)



Helga med riktigt svart make och med flätor i håret. Det ruffsades till lite efter bilden ;)



Och Helene som jag duttade på lite rosa på ögonen så det skulle passa hennes tröja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0