FANTASTIC

HAR HAFT EN SÅ FANTASTISK DAG!

- Först den första närträffen i Tranås, kanon :)

- Sedan säsongens första handbollsträning. Tummen upp på det!

- Kvällen avslutades med en fantastisk speedwaymatch. Det var längesen jag såg piraterna sååå bra. Alla var underbart duktiga ikväll. Dom yngre förarna ska ha en sån stor eloge för hur dom åkte idag. Dom lekte och det märks hur förbannat roligt dom tycker det är. Sedan gör alla dom "vanliga" precis det dom ska, om inte mer därtill. När sista heatet hade gått, hela arenan hade fått strömavbrott och piraterna vunnit stort åkte dom omkring och stylade på sina cyklar. Var tvungen att stå och njuta i mörkret på Biltema Arena.
DET VAR MAGISKT! Älskar speedway, det har jag verkligen insett ikväll! :)

Nu ska jag ta mig lite mat och sen sova. Gonatt på er!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0