BILDER PÅ LÄGENHETEN

Här kommer ett helt gäng med bilder från min lägenhet :)




VÄLKOMMEN IN!




Här har vi hallen. Det är två olika bilder...jag har inte två ytterdörrar, haha!



Min älskade skogarderob (med klänningar också). Just nu ligger alla mina sommarskor där och vet i fan vart jag ska få plats med vinterskorna som ligger i källarn just nu. Men det löser sig!



Mitt sovrum, som jag kallar det ;)



Byrå och spegel som finns i sovrummet/hallen.



Mitt badrum :)



Ljuslyktor som är i fönstret i badrummet.



Min klädgarderob i sovrummet. Det är faktist mer ordning i den än vad det ser ut att vara ;)



Nu är vi i vardagsrummet och här är mitt matbord med min älskade lampa ovanför :)



Soffan och soffbord.



Mitt fönster i vardagsrummet med den blommiga gardinen jag sydde igår.



Vardagsrummet igen..



Balkongen :)




Köket :)
Där ska det i framtiden komma upp någon rolig tapet. Sedan är fönstret trasigt så det går inte att öppna. Väntar på att dom ska komma och laga det så jag kan putsa fönstret. Håller på att göra mig galen!



DET VAR ALLT :D KOM GÄRNA OCH HÄLSA PÅ!!



Kommentarer
Postat av: emilia

det är väl bara att ta ner sommarskorna när det är dags för vinterskorna? :)

2011-08-10 @ 22:47:17
Postat av: Hanna

Nae, det är inte så lätt... Jag kanske vill använda några sommarskor på vintern med när man inte är utomhus. Men tror inte att vinterskorna får plats i dom där facken ändå, så dom får vara på golvet. Löst! :D

2011-08-10 @ 22:59:20
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0