MÅNDAG

Ingen bra morgon ni. Jag hade räknat med att börja jobba till lunch, men dom ringde och frågade om jag kunde börja jobba redan kl 9. Lite sådär smått irriterad sa jag att det var okej, trots att jag somnade runt 3tiden. Fick slänga mig in i duschen och göra iordning mig, så här sitter jag nu. Ska gå och borsta tänderna nu, sen cykla upp till Gullvivan. Att bli väckt såhär av telefonen kan förstöra hela min dag... känns jobbigt nu, men det går väl över om någon timma när jag kommit igång. Jag älskar verkligen mitt jobb, men då vill vara förberedd på att jobba. Så äre!!



Slutar runt halv tre tror jag dom sa, så då ska jag väl åka hem och bara slappa lite. Halv6 har vi handbollsträning och vid kvart i 7 kommer Mattias och hämtar mig och Samuel och då åker vi in till Motala. Vi ska kolla på DIF-AIK och käka lite på O'learys, kul!

Ni får ha en bra vecka!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0