30 April

Vad pigg jag var idag då :) förutom att jag åkt på en äcklig förkylning som inte vill ge med sig. Men iaf, vaknade tidigt och var himla pigg. Kunde inte somna om, så då var jag väl utvilad. Gick upp för en timma sen ungefär och har ätit lite frukost. Just nu sitter jag med datorn i knät och lyssnar på dom tre bästa låtarna just nu Jag Kommer (Veronica Maggio), Coconut Tree (Mohombi) och Rollin in the deep (Adele). Så grymma låtar! Hoppas dom spelar dom ikväll på Harrys :)

Nu måste jag börja göra iordning mig. Om en timma ska jag hämta upp Elin och Emilia och då ska vi åka till Linköping för lite snabbshopping. Idag blir det att ruscha mellan alla affärer eftersom vi har lite småbråttom. Men det blir nog kul det. Kommer nog shoppa en hel del iaf! Vi hörs när jag kommer hem!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0