Vad gjorde han där??

En liten rolig sak, eller konstig sak, eller hur man nu ska skriva det. När matchen började tyckte jag att jag såg en person jag kände igen. Men kom inte riktigt på vem det var. Efter lite funderingar kom jag på att det var Hans Niklas Alehed som sökte till Idol. Varje människa som har sett på Idol nu iår kan inte ha undkommit att lägga märke till Hans Niklas. Snacka om en profil som kommer dyka upp i Idols "sämsta" listor, men satan vad rolig han är. När han hejade på piraterna körde han likadant med pekfingrarna som han gjorde på sin audition, jag garva som faan åt honom! HAHA. Esch, nu ska jag inte skriva mer om det, men kul vare :P


En Hans Niklas med lite mer hår än på Idols audition. Han hade ett par smågrabbar som stog och pratade med honom under vissa stunder. Dom stod som tre förvånade fågelungar och bara lyssnade på när han pratade. Dom hade sett honom på Idol och tyckte han var mycket underhållande, hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0