TISDAG

Så, nu har jag gjort det jag skulle idag, men inte fått så mycket positivt av det. Var nere på vitsippan förut och hon som jag skulle prata med var inte där, så jag tog ett annat telefonnummer och sen gick jag hem och började ringa. Men dom i växeln visste inte ens var hon var så jag väntade med att ringa igen. Jag åkte in till motala en snabbis och tankade och shoppade lite. Jag skulle inte köpa nåt till mig själv, men såklart gjorde jag det. Men jag köpte nödvändiga saker iaf, ett par gråa tjockare tights med sömmar och ett par vanliga jeans med lite slitningar. Sen hittade jag ett par gråa jeans till Samuel med, jättesnygga var dom. När jag kom hem därifrån så började jag ringa igen. Klockan var väl halv två eller nåt sånt och då svarar rösten i telefonen att hon som jag skulle prata med hade gått hem för dagen, blev lite sur faktist, men får ringa imorn istället från jobbet.

När jag har varit hemma i eftermiddag har jag suttit och letat en massa jobb, så nu ska jag åka iväg till mammastarby och sitta där och söka lite, samt kolla lite annat med. Jag kommer väl hem vid 7tiden tror jag. Vi hörs då!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0