TISDAG

Det har varit en kanondag idag.

Blev inringd till Katarinaskolan imorse och fick rusa från Mjölby och till Vadstena. Min första dag som vikarie inom barnomsorgen och skolan. Inte blev det en mjukstart inte, men har haft det väldigt roligt. Jag började med att vara själv i en sjätteklass och hade svenska, städning och matte efter lunch. På eftermiddagen fick jag vara i en femteklass och det var minst lika roligt. Alla barn har varit så snälla emot mig och det kändes skönt. Nu längtar jag redan tillbaka till att få jobba där igen. Jag vill tillbaka till skolan och vara lärare. Hoppas jag får mer tider snart!


Nu är jag hemma och sitter och kollar på tv. Jag ska snart lägga in bilderna från träningen igår, så kika in om en stund, så ligger dom här och på facebook såklart. Vi hörs senare sen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0