So soft and beautiful!

Tänk vad tiden går fort när man inte gör nånting. Har varit i Mjölby och hämtat Samuel. Jag gick inte på stan, utan var klok och bestämde mig för att spara pengarna till helgen. Nu sitter jag och kollar på Top Model och vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.

Om en stund ska jag försöka hitta nåt att ha på mig tills ikväll. Det kommer bli riktigt kallt tror jag, så blir nog tjockjacka och mössa! Sen ska jag fixa till håret och sminka mig med. Åker nog in lite tidigare idag till speedwayen. Kan vara sista matchen för säsongen, men det får vi inte hoppas. Det var helikoptervisning och godisregn innan, så ska väl vara där och knuffa undan alla småungar! haha...

Åker till motala vid 6tiden tror jag. Kommer väl hem vid halv10tiden om allt går som det ska. Vi får höras då! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0