Shopping

Blev inte alls mycket shopping i Turkiet, var bara på stan två gånger. Men jag handlade ett par saker iaf. Så lägger in bilder på det nu.


Köpte en snygg adidaströja till Samuel.



Ett par rosa converse till mig.



Billiga nagellack



Många armband som jag hittade på en marknad, ett till samuel, ett till alice och ett par stycken till mig.




En rosa adidasdräkt till Alice, som tyvärr var väldigt stor, men hon växer i den.



Köpte lite taxfreegrejer med. Fick dubbelt upp av allt när jag kom till flygstolen, så folk trodde väl att jag var värsta alkisen när jag fick 10spritflaskor, haha. Men det ordnade upp sig, emilia köpte lite och resten lämnade jag tillbaka.
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0