POLITIK

Åhh, jag är fortfarande helt supernöjd med mina underbara smycken. Men jag skulle helst vilja åka ner igen och bara typ sno alla smycken som fanns där. Vill mer och mer ha ett halsband som hade svarta band och silvriga dödskallar på som faktist inte var så jättedyrt. Det kostade nog bara 300kronor och det är ju inte så farligt. Kanske ska köpa mig en trisslott och vinna lite pengar, skulle inte sitta dumt det inte, hehe.

Sitter just nu och lyssnar på utfrågningen av Vänsterpartiet, Lars Ohly. Jag vet iaf vilken sida jag ska rösta på, men inte vilket parti än. Jag lutar åt Socialdemokraterna eller Vänsterpartiet. Ska kolla runt lite på internet och läsa på lite. Det ska nog ordan upp sig. Jag är faktist rätt så intresserad av politik, kan tänka mig att jobba med det nån gång i framtiden.
Nu ska jag ta på mig lite kläder och sen knalla iväg till sporthallen för handbollsträning. Åker till Mjölby efter den ikväll och kommer tillbaka till Vadstena imorn bitti. Tar inte med mig datorn, så blir bloggning imorn istället. Vi hörs då!!






Kommentarer
Postat av: Jiven

Nej nej, du är på helt fel sida och irrar nu...gå till höger..

2010-09-07 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0