Oh my God!



Så, nu har jag jobbat färdigt för kvällen. Var riktigt bortskämd med en grymt lugn kväll, eller lung kväll som Anette skulle ha sagt. Nu sitter jag i soffan och har kollat på Idol och Biggest Loser som jag spelat in här hemma. Det blir nog en bra säsong av Idol, har sett och hört många bra under dom tre program som varit och det kommer säkert flera. Känns som att det blir ett killår iår med, med undantag från vissa tjejer, exempelvis hon från Finland, henne räknar jag starkt med. Ska försöka åka och kolla på en fredagsfinal iår med:)

Nu ska jag nog måla naglarna och bara slappa i soffan. Imorn blir det en ledig dag och då vet jag inte vad jag ska göra. Städa lite kanske och sen ska jag ut och gå en sväng med. Annars blir det nog lugnt :) Vi hörs imorn!




Kommentarer
Postat av: anette meyer

haha du är för goo hanna.. kram

2010-09-10 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0