MÅNDAG

Nu har jag kommit hem från jobbet. Hade lika kul idag med på jobbet med 10åringarna, men det var en mycket mer livlig klass den här gången. Blev att ryta i ett par gånger, hehe. Jag hade svenska, samhäll och matte. Sen när jag slutat med lektioner satte jag mig och rättade matteuppgifter och svenska artiklar. Det är himla svårt att rätta faktist, inte matten, men svenska är supersvårt. Speciellt när man inte är utbildad svensklärare och inte vet vilka direktiv man ska följa. Man får helt enkelt lita på sin egen förmåga och hoppas att man har haft bra lärare genom åren, hehe. Slutade vid ett tiden ungefär och då åkte jag hem.

Nu sitter jag och kollar på Grey's anatomy. Blir Top Model sen och ikväll är det handbollsträning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0