LÖRDAG

Jag skriver lite om kvällen redan nu, för har en känsla av att när jag snart ska börja göra mig iordning så kommer det bli asbråttom som vanligt. Så den här gången skriver jag i förtid, smart. Har precis käkat god mat med delar av mina fina släkt på pappas sida :) Kommer lite bilder från ikväll imorn i nåt inlägg. Har tagit en massa kort på Alice och Max, söta ungar det där. Har inte riktigt tid att lägga in en massa kort just nu. 

Nu ska jag snart knalla neråt (sitter på övervåningen just nu) och se vad dom andra gör. Kanske ska börja göra iordning mig lite smått. Vid 8 börjar ju GPspeedwayen på tv, så vill sitta ner och kolla på det en stund innan jag sticker till Motala. Det känns som att planerna inför kvällen börjar ordna upp sig. Verkar som att vi ska hem till Josse och Daniel ikväll. Vilka som kommer det vet jag inte, men blir väl dom vanliga, emilia, molle, sanna, marcus, jonas(?), zigge(?) kanske. Alltid lika trevligt :) Vi får se vart kvällen tar vägen. Harrys, Hugos, Brygget WHO KNOWS?? Det märks. Kul ska det blir iaf :) Ha en kanonlördag nu!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0