Handboll

Nu är det dags för mig att ta på mig handbollskläderna och på något sätt försöka få ordning på mitt extremt äckliga hår. Blir nog bara en enkel tofs för att få bort skiten. Har inte ens borstat tänderna idag, så det måste jag verkligen göra. Ska åka iväg till sporthallen om en halvtimma ungefär och då blir det handbollsträning. Någon som har en bra uppvärmningsövning till grabbarna idag?? Det är så tråkigt att komma på uppvärmning, men något ska jag väl komma på. Ska verkligen försöka ta lite kort idag på träningen, hinner aldrig göra det, men ska försöka. Kanske måste handla efter träningen, så kommer väl hem vid halv8 tiden. Vi hörs då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0