Handboll

Är precis slut efter en hel dags jobb med dagisbarnGullvivan. Jag har haft det riktigt bra och har lekt en massa. Att jobba med barn passar verkligen mig, men jag vill helst vara mycket på skolan. Trivs lite mer med lite äldre barn än med småbarn känner jag. Men det bästa är nog att varva runt bland alla :)

Nu har jag suttit i soffan en liten stund och ska iväg och ta itu med större barn på handbollsträningen. Och efter det blir det att åka direkt och ha föräldramöte (för handbollen) på Ewab. Jag vet inte alls när jag kommer hem. Det tar säkert en timma eller två, beror på hur pratglada vi är ;) Men jag kanske kommer hem vid 8tiden om jag skulle gissa. Vi får höras av mer då! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0