Handboll

Nu är jag hemma från handbollsträningen. Måste säga att mina små grabbar, eller små och små, dröjer inte många månader innan jag är kortast på träningarna, är så underbara ibland :) Gött att se grabbarna få slita lite i stationsövningarna eller fysen som vissa skulle kalla det. Jag tycker att det behövs lite mer fys för grabbarna, att springa lite mer är aldrig fel. Både för dom och för mig själv, haha. Jag lägger in ett par bilder här, men resten finns i ett eget album som jag gjort på facebook. Det heter Handboll, ni får gärna gå in och tagga er själva.

Nu ska jag kolla på Biggest Loser, samtidigt som jag zappar över till hockeyn ibland, DIF-HV. Idag måste bli en bättre DIF-dag! Sen ska jag kolla på Idol och äta lite. Ska försöka lägga mig skapligt ikväll, har blivit dåligt med det. Men jobbar imorn kväll, så ska försöka vända lite på dygnet igen. Vi hörs nog inte mer ikväll, utan vi hörs imorn!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0