GRÄS GRÄS GRÄS



Alltså seriöst, finns det inga elektriska gräsklippare utan sladd??
Skulle vara duktig och klippa gräset förut och vi har bara en elektrisk gräsklippare med sladd på. Det gick bra till en början för då kunde man ha ganska bra koll på sladden, men ju längre ut på gräsmattan man kom desto svårare blev det att hålla koll på allt. Pappa hade påpekat extra mycket att det var väldigt viktigt att inte köra över sladden, vilket jag såklart fatta innan han sa det. Men när jag hade klippt typ halva gräsmattan skulle jag vända och köra åt andra hållet och då hade jag virat in mig så mycket att jag hade sladden två varv runt halsen så att jag inte kunde andas, haha! Plus att när jag skulle ta bort den fick jag först böja mig ner för att den hade fastnat under ett hjul och tror ni inte att jag då nästan tappar byxorna! Måste varit en himla syn alltså, att se mig snurra hela kroppen för att få bort sladden runt halsen samtidigt som jag visade halva rumpan!! Men jag snurrade ut mig själv och klippte färdigt gräsmattan lite halvt irriterad. Snyggt blev det ;)

Jag vet att pappa läser det här, så det är väl livsfarligt att skriva såhär, men jag tyckte det var ganska så kul att klippa gräset. Bara vi kan skaffa en gräsklippare utan sladd, så skulle jag nog kunna göra det oftare :P






Kommentarer
Postat av: emilia

haha det var kul:D

2010-09-19 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0