FREDAG

Då var det fredag igen och jag ska verkligen försöka ta tag i mitt bloggande igen. Men det är lite svårt när man har varit borta från det en vecka. Har faktist inte saknat det en sekund, men jag ska fortsätta jag lovar. Idag har jag inte gjort alltför mycket. Jag har packat upp min väska, tvättat mina smutsiga kläder, kollat på ett par program som jag spelat in, elin har varit här och vi har bytt kort med varandra. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Nu ska jag ta mig nåt att äta, sen ska jag duscha. Ska åka iväg på fotboll sen vid 5tiden. Samuel har fotbollsmatch i Ödeshög, så jag ska fölaj med och kolla på den. När jag kommer hem blir det en lugn fredagkväll med god mat och tv. Jobbar hela helgen, så blir hur lugnt som helst. Vi hörs senare!



Ska lägga in lite bilder från elin ikväll med, så ni får se dom med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0