CarWash

Har varit duktig idag med. Får man inga jobbtider så får man ju hitta på lite annat att pyssla med. Idag så tvättade jag bilen. Både invändigt och utvändigt. Det var så himla skitigt invändigt och helt rent blev det inte, men jag försökte iaf. Det var sand, grus, smuts och annat skräp i hela bilen. Men nu är det mesta väck. Jag tänkte åka till macken och köra bilen i automattvätten, men jag visste inte hur man gjorde och sen var jag rädd att jag skulle fastna i tvätten, så jag körde på handtvätt istället, hehe. Den blev ren och fin så med. När jag kört bilen i veckan har jag tänkt på att det inte fanns någon spolarvätska kvar så åkte till macken och köpte det. Snacka om att man inte vet ett skit om bilar. När jag åkte trodde jag att 100kronor till spolarvätska inte skulle räcka, men så fel jag hade. Det kostade bara 22kronor! :P Så nu vet jag det.

Nu har jag fått lite problem. Jag känner att jag prövat på så många olika saker i veckan, så jag vet inte om jag ska bli proffesionell gräsklippare eller biltvättare ;) HAHA. Tror jag håller mig till äldre och barn :) Men jag har ju back-up planer iaf!

Nu ska jag diska, äta nåt och sen ta en dusch. Vi hörs innan handbollen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0