7 September

Så nu är det tisdag och jag har lite inplanerat att göra. Kom från mjölby vid 7tiden imorse och sedan dess har jag ätit frukost, duschat och gjort mig iordning. Nu ska jag plocka ihop lite papper och sen gå till Emmas jobb Vitsippan och försöka få in mig själv i vikariebanken inom barnomsorgen. Jag ska tjata och tjata och tjata. Cheferna säger att de inte behövs fler vikarier, men när dom som jobbar där säger att det verkligen behövs flera så är det nåt vajsigt, så hoppas att dom lyssnar på mig idag. Så dit ska jag gå om en stund. Efter det ska jag åka in till Motala en sväng. Ska tanka mammas bil och sen titta efter ett par jeans till Samuel på stan. Blir nog ingen shopping till mig, för ska nog träffa amanda och elin ikväll och då ska vi beställa lite ifrån H&M på internet. Men vi hörs när jag kommer hem sen!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0