28 September

Tänkte blogga lite såhär på tisdagsförmiddagen. Blev inget jobb idag, men har ändå varit vaken sen klockan sju. Jag hatar att bli väckt av att någon ringer till mig, så jag ställer alltid klockan på 7 när jag vet att dom kanske ringer från skolan/dagis. Sen om jag inte får jobba, så lägger jag mig i soffan och somnar alltid om en stund. Idag vaknade jag vid halv 11 och sedan dess har jag kollat på Våra bästa år och ätit en god frukost.

Snart kommer mamma hit med bilen, så då ska jag skjutsa tillbaka henne till jobbet, sen handla lite. Jag vet inte inte vad, men det behövs alltid. Bröd måste jag köpa iaf, kanske ägg och nåt mer. Ska åka till mjölby en sväng sen med. Vi hörs innan jag åker!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0