25 September

Idag är det lördag och jag fick äntligen sova länge, sååå skönt. Men jag kunde inte sova alltför länge ändå, vaknade vid halv 10 och det är ganska så tidigt för min del. Brukar kanske sova till 11 eller nåt sånt där när jag är ledig, men inte idag. Har precis tagit en dusch och ätit frukost. Samtidigt som jag åt kollade jag på slutet av Baksmällan med Samuel, fruktansvärt rolig film det där, haha!

Men nu ska jag göra iordning håret, sminka mig och ta på mig lite kläder. Vid halv 1 ska jag vara barnvakt till Elias. Han sa att han ville träffa Samuel, så han följer nog med dit också. Vid två ska vi gå till sporthallen och kolla på damernas handbollspremiär. Hoppas på vinst för dom. Sen vet jag inte vad vi ska göra... Helga kommer hem från jobbet vid 5, så jag behöver inte vara barnvakt längre än det.

Vet inte riktigt vad kvällen erbjuder. Vi får se!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0