22 September

Vaknade upp till himla fin dag. Ringde från skolan imorse, men blev inget jobb idag. Så har ätit en god frukost och sitter nu och kollar på Sjukhuset på tv:n. Blir ingen simning idag för Katarinaskolan har friluftsdag och en av stationerna är i simhallen, så kommer vara fullt av barn där hela dagen och känner inte riktigt för att gå och simma när dom är där. Kanske går senare i eftermiddag eller närmare kvällen. Vi får se. Snart ska jag ta på mig lite kläder och sen åka iväg till Östenssons och handla. Ska baka lite till föräldramötet som vi ska ha med handbollen imorn. Blir snoddas, eller vad folk nu kallar dom. Ni vet såna sockerkaka med kakao i botten och sen med kokos ovanpå. Alla har olika namn på det, så hoppas ni förstår. Så det ska jag göra. Vi hörs senare sen!






Kommentarer
Postat av: emilia

jag säger mockarutor tror jag:)

2010-09-22 @ 16:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0