17 September

Det första inlägget som man skriver på dagen är alltid det svåraste. För då har man precis vaknat, inte gjort ett skit och har man inga planer för dagen så har man inget att skriva om. Jobbigt... Så vad ska jag skriva om då? (ska skriva att det tog 5 minuter innan jag fortsatte skriva efter förra meningen!)


Nu sitter jag och kollar på Top Model, trots att jag har sett programmet typ 4 gånger och kan varenda replik, varenda pose och varenda ansiktsuttryck. Men vad ska man göra då? Det finns inget att tvätta, inget att städa och inget annat att göra. Jag kanske ska ta och kolla på ett avsnitt av True Blood. Jag har upptäckt att vi får in True Blood säsong tre på våran telia digital-tv när det har sänts på canal+. Vilket är kanon, då kan jag kolla på det precis när jag vill. Kollade på avsnitt ett och två igår, så ska väl kolla på avsnitt tre och fyra av det nu och vänta på flera avsnitt. Ikväll så blir det jobb. Vi hörs innan jag börjar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0