12 September

Nu har jag vaknat. Jaa, det är säkert. Klockan är halv5 på kvällen och jag har precis vaknat.
Hade det riktigt riktigt trevligt i Motala igår och hade det sjukt kul vissa stunder. Speciellt i påsleken som jonas drog igång, trots att jag åkte ut först så var det himla roligt. Sen har jag alltid lika kul med Emilia, Josse och Sanna :) Gillar er görmycket! (ber om ursäkt för mitt bölande där ett tag, haha). Gick hem själv från Josse&Daniel vid 3tiden tror jag det var. Mådde inte alltför bra så jag gick hem till E&M och la mig i deras soffa tillsammans med katterna. Vaknade vid 11tiden. Då tog jag bilen hem till Vadstena och sen gick jag och la mig igen. Var så trött och kände mig riktigt sjuk. Inte kul alls, men lite sömn har faktist hjälpt. Känner att magen börjar kurra nu och behöver kanske dagens första matbit.

Nu ska jag kolla på Djugården-Örebro och kanske ta mig nåt att äta. Sedan är det Greek på tv:n och sen börjar Ensam mamma söker. Får se om jag kollar på det eller struntar i det. Det märks. Trots att jag inte gjort nåt annat än sova idag, så blir det nog tidig läggning. Vad ska man hitta på imorn då?? :)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0