TORSDAG

Så, nu har jag varit i Motala. Var hos Maggan först och vi grejade lite med håret. Vi fyllde i utväxten lite, sen la vi i ett par bruna slingor i hela håret och sen la vi i några stora mörkbruna slingor i luggen och på vissa andra ställen. Jag blev väldigt nöjd och ni hittar några bilder i tidigare inlägg. Efter jag var färdig gick jag en sväng på stan. Jag hittade en topp som jag ska ha på lördag, väldigt enkel, men jag hittade inget annat, så fick bli den. Inte färgchock direkt, men den får duga. Sen köpte jag ett par fjäderörhängen till den. Jag hittade även present till Martina från mig, Karin och Emilia. Snyggt var det! Jag hann med ett besök på systemet innan jag åkte hem.

Nu sitter jag i soffan och har precis ätit lite lunch. Jag ska kolla på en film och slappa innan alla kommer hem. Ikväll är det lagfotograferinghandbollsträningen och sen åker jag till Mjölby. Vi hörs om en stund!




















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0