TORSDAG

Hemma från jobbet och det är så skönt, men blir inte mycket till lugn stund hemma heller. 78 barn hemma med, så det är full fart här med. Det är som att gå från ett dagis till ett annat, det är tur att man har övervåning, haha. Nevars, så farligt är det inte. Just nu sitter jag och håller på med mailen och lite med handbolls-vm, samtidigt som jag kollar på nåt gammalt Rescue911-avsnitt från 80-talet och skrattar åt deras konstiga klädstil.

Nu ska jag nog ta mig lite mellanmål med barnen, sen blir det top model. Vid 5 har vi handbollsträning och efter det ska jag ner till Udd Jönssons hus och prata lite om hur planerna är inför helgen då jag och Emilia ska jobba Ulrikas och deras show. Höres!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0