TODAY

Då var det söndag och helgen är slut. Då var det bara den där handbolls-söndagen kvar och den är ju faktist inte så dum den heller. Måste nog säga att hur kul det än är att träffa mina underbara vänner på fredagen eller lördagen, så toppar det inte handbollen. Handbollen är ljuspunkten i mitt liv just nu. Det är nog det bästa nu för tiden. Jag längtar till mitt underbara grabbgäng och längtar till träningarna och matcherna. Det är ju så himla kul. Roligt det ska bli att åka på cuper sen. Hoppas det blir både Hallby och Hallsberg den här säsongen! Det ser jag fram emot :)

Nu måste jag börja göra mig iordning. Vad skönt det har varit att ha en extra timma på sig idag på morgonen. Då har jag kunnat göra allt som jag velat, som att lägga in bilder och sådär. För det hinner jag inte göra idag. Ska åka till sporthallen om en halvtimma. Vi har handbollsmatch klockan 1 mot Nyköpng och efter det blir det handboll hela dagen. Ska kolla på P93/94s träningsmatch som är efter våran och sen kolla på b-lagets match vid 16.15. Jag kommer väl hem vid 6tiden typ. Vi hörs då! :)







Kommentarer
Postat av: Niklasstina

I like your website. Good job.

2011-09-20 @ 08:07:55
URL: http://niklasstina.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0