TISDAG

Hemma från jobbet. Trivs jättebra på Gullvivan, men saknar skolan varje dag jag inte är där. Jag älskar dom större barnen och att få gnabbas lite. Det är lite svårt att göra med 5 åringar. Det är enklare med 11-12 åringar. Så jag vill tillbaka till skolan snabbt! Det är extra kul att Emilia har börjat som musiklärare på Katarinaskolan och det gör att jag vill vara där ännu mer. Att få jobba med henne skulle vara skitkul! Men imorn är jag på gullvivan igen och då ska jag jobba med Elin nästan hela dagen. Idag var vi bara i samma hus, imorn är vi på samma avdelning. Det ska bli kul :)



Det här blir nog mitt enda inlägg ikväll. Jag är så trött i huvudet efter en dag på dagis. Så ikväll ska jag bara äta lite, kolla på Desperate Housewifes, duscha och inget annat. Börjar halv7 imorn så blir tidig läggning! Hörs imorn...






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0