TISDAG

Var ute en liten sväng förut. Jag powerwalkade lite och sprang lite, sen körde jag ett par ruscher nere på Kungsvalla. Det var faktist inte alltför kallt ute idag tycker jag inte. Men det var lite blött och halt lite här och där, så man fick vara lite försiktig. Men det var väldigt skönt att ge sig ut, var riktigt trött när jag kom hem.

Jag har inte gjort så mycket idag. Har suttit och kollat runt på internet efter något att ha på sig på lördag. Vi har inte riktigt bestämt om vi ska köra på utklätt eller på finklätt. Tror det lutar åt finklätt, men jag vet inte. Båda två innebär problem. Jag måste shoppa nåt nytt ändå, vilket tema vi än väljer. Men tror det är enklare att hitta nåt finklätt än utklätt, iaf i lite mindre städer. Hinner nog inte åka in till Lkpg i veckan tyvärr, så måste kolla in Motalas utbud. Kanske åker in på fredag om jag är ledig. Någon som har ett tips på vad man kan ha på sig??


Nu ska jag duscha och sen åka iväg en snabbis till sporthallen. Höres!




Kanske skulle ta och klämma mig i korsetten på lördag. Den är lite för liten tyvärr. Om jag tar på mig den kan Kissies fejkade tuttar slänga sig i väggen, haha!!



 


Kommentarer
Postat av: sanna

ta korsetten tuttlisa!! :D du kan ha moulin rouge eller wild wild west som tema i sånna fall ;)

2010-10-26 @ 17:05:53
URL: http://ssannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0