SÖNDAG

Nu har jag tillbringat nästan hela dagen i sporthallar runt om i östergötland och det är faktist riktigt roligt. Det är som alltid varje söndag, det är bara sport som gäller. Sport och tv. Jag trivs väldigt bra med det på söndagarna. Så vill ni mig något på en söndag ska ni alltid kolla i sporthallen, ishallen eller i soffan, nånstans där finns jag, haha. Kom hem från sporthallen vid halv9 tiden och sedan dess har jag kollat på Ensam mamma söker (Är typ askär i Jimmy hos Emma, underbara kille!) och just nu kollar jag på Beck. Efter det ska jag kolla på Gossip Girl på play och sen sova. Imorn blir det jobb. Natti!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-25 @ 19:59:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0