SHOPPING

Hemma från Motala nu och det är snabba puckar som gäller.
Lägger upp ett par bilder på det jag har köpt idag,
men sen hinner jag inte skriva mycket mer om det.



Blev en del shoppat iaf.


Handlade lite nödvändigheter på Kicks. Fotgrejer, ansiktsmasker, shampoo&balsam, nagellack och borttagning.


Köpte en stickad kjol och tights på Gina Tricot.


Här får ni se en smygtitt på min klänning som jag ska ha imorn.


Köpte mina godingar idag. Dom hade inte fått in min storlek, men vafaan, skor som man älskar får sitta lite tight. I verkligeheten är dom lite mer beige-gröna. Dom är köpte på DinSko.


Till sist köpte jag dricka och lite nyttigheter från Apoteket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0