MÅNDAG

Hemma från en dag på jobbet. Var på solrosen idag och jobbade tillsammans med Frida Edvardsson för första gången. Det gick väldigt bra och det är en bra grupp barn. Jag börjar trivas mer och mer på solrosen, men gillar skolan och Gullvivan bäst. Men det är endast på grund av att jag varit där mest. Nu är jag iaf hemma och har ätit lite mat med min bror och nu ska jag sätta mig och ta tag i ett par saker som rör handbollen och lite annat. Blir lite att pyssla med en stund. Ikväll är det handbollsträning. Vi hörs innan den!!

Old pic



Kommentarer
Postat av: Helga

Gullvivan, Gullvivan åh vad vi är bra!

2010-10-27 @ 14:05:32
Postat av: hannah

Mattias kommenterade det med på ett annat inlägg, haha! Jag kan ju inte ens den låten :P

2010-10-27 @ 14:14:05
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0