LÖRDAG

Hemma nu igen efter ett besök i både sporthallen och i ishallen. Jag var och kollade på när Damerna mötte Lindesberg i sporthallen. Dom vann med 22-19 och det var en bra och spännande match. Dom förtjänade att vinna. Efter sporthallen cyklade jag till ishallen i regnet. Där var det minstingarna som spelade. Kollade bara en dryg halvtimma, sen åkte jag hem.

Nu sitter jag i soffan och gör ingenting. Sitter och kikar omkring på nätet som vanligt när man inte har nåt annat att göra. Men ska väl hjälpa till med maten om en liten stund och sen bara ha myslördag. Får se om Karin kommer hit, det märks. Vi kanske hörs senare!!! 



Lindex Shop Online - Snood med huvaLindex Shop Online - Vantar

 

Tycker verkligen om den här möss-halsduken och vantarna från Lindex.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0