LAST NIGHT

Tack för en otroligt trevlig kväll igår tjejer!

Tänkte skriva lite om kvällen igår. Karin, Ein och jag åkte in till Emilia i Motala på kvällen. När vi kom dit fixade Elin iordning förrätten. Det serverades mini västerbottenostpajer med rom och räkor, till det hade vi vitt vin. Ruggigt gott var det. Efter det gjorde Emilia iordning varmrätten som var Kycklingfile, potatisgratäng, sås och sparris. Jag tror det är bland det godaste jag vet Emilia gör. Människan är ju såå bra på att laga mat! När vi hade ätit varmrätten gick vi in till vardagsrummet och satte oss och kollade på Idol. Tråkigt idol igår tycker jag :/ Till det åt vi Karins (läs Evas!) grymma cheesecake. Jag hade längtat så mycket efter cheesecake, så det var underbart! Till sist åt vi snacks, drack en massa och dansade innan Elin skjutsade in mig, Karin och Emilia till stan. Gick in på Hugos, dansade lite och lite annat. Det var inte alltför kul där igår, synd. Så vi stannade inte länge där. Istället gick vi till Med eller Utan, käkade lite nattamat och dom andra larva sig. Kastade mat, skrek och var allmänt jobbiga, men usch vad kul vi hade iaf! haha. Sedan kom Mattias och hämtade mig och Karin och vi åkte hem.

Tack tjejer för en grym kväll! Alla bilder finns på facebook i ett eget album!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0