Handboll

Blev lite stressad nu, men måste blogga lite innan jag åker iväg igen. Kom hem från mötet på Wasagården för en timma sen. Vi satt och pratade om en massa saker, lite om allt typ. Vi fikade lite med, sen åkte jag hem. Nu har jag suttit och skrivit en mina jobbtider i våran stora kalender, min egna kalender och på min mobil. Har fått lite jobbtider nu framöver, men tyvärr inget på skolan. Nästan bara på Gullvivan, men det är kul det med :)

Nu måste jag verkligen byta om och sen åka till sporthallen. Vi ska ha handbollsträning, sen direkt efter ska jag springa till klubblokalen och ha ledarmöte. Vet inte alls när jag kommer hem. Det märks!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0