FREDAG

Idag har jag pysslat med lite olika saker. Har varit i Motala en sväng idag. Vi var på Skobes och bytte till vinterdäck, sedan åkte vi en sväng till farmor och efter det till stan. Där var det vintersko letande som stod på schemat och hittade faktist skor till både Alice, Samuel och Colin. Hittade ett par till mig med som jag älskade, men dom var pytte för små, så ska kanske köpa dom nästa vecka när dom får in min storlek. Annars blev det nästan ingen shopping för min del, två par nagellack och ett par stickade tights var det enda. Men det fick räcka. Var en snabbis på systemet med.

Nu sitter jag i soffan och är nästan helt färdig för kvällen. Har tagit på mig lite kläder och gjort iordning håret, ska bara sminka mig med sen är jag färdig. Elin kommer och hämtar mig vid kvart i 6 och då ska vi hämta Karin och åka till Motala. Där ska vi äta trerätters hos Emilia och partaja lite. Får se om det blir utgång. Det märks! :) Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0