6 Oktober

Oj, klockan ringde för 40 minuter sen, alltså klockan 5!! Usch, det är så tidigt och jag vill bara sova. Vad hemskt det är att gå upp såhär tidigt. Varje gång jag går in i mitt rum så ser jag den där underbara sängen och vill bara lägga mig. Sen att det är precis kolsvart ute är ju inte heller kul. Jag ska cykla upp till Gullvivan idag och jag börjar redan vid halv7 och är först på avdelningen, så måste väl åka hemifrån kvart över eller nåt sånt. Det är ju så förbannat långt upp dit, så man är ju helt slut när man kommer dit. Sen är det svart och läskigt ute :/ Hoppas det hinner ljusna lite på en halvtimma.

Jag jobbar till kvart i 4 idag, så är väl hemma vid 4. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag somna som en stock i soffan när jag kommer hem. Men vi hörs ikväll nån gång :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0