24 Oktober

Oj, trötters människa idag. Har inte sovit så där värst bra inatt. Har haft ont i huvudet och ont i magen, så mycket sömn har det inte blivit. Men nu är jag uppe iaf och måste snart göra iordning mig. Vid halv 10 kommer Malin och hämtar mig och då ska vi åka till sporthallen för samling. Sedan åker vi vidare till Linköping för match mot RP. Det kommer bli en skaplig batalj idag och jag hoppas verkligen på vinst, även fast jag tror att det blir tufft idag. Men preseterar alla så bra som jag vet att dom kan så fixar vi det här :)


Nu måste jag ta på mig lite kläder och sminka mig. Vi hörs när jag kommer hem! Kanske ska tillbringa dagen i sporthallen, så får se hurdags jag kommer hem!






Kommentarer
Postat av: emilia

är ni alltid 5 tränare? haha

2010-10-24 @ 16:46:07
Postat av: hannah

Nej, vi brukar vara två stycken på bortamatcherna och sen är vi ofta 4 st på hemmamatcherna. Det är skönt att vara många tränare för då har man möjlighet att avstå ibland :)

2010-10-24 @ 17:05:50
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0