2 Oktober

Då var det lördag och inte vilken lördag som helst. Det är SHOPPING-LÖRDAG! :) haha.

Sitter i soffan är nästan helt färdig för att åka. Jag ska bara ta på mig kläder, sen är jag färdig. Men än så länge är det lugnt. Emilia kommer inte till Vadstena förens vid tidigast halv 10, så har en liten stund på mig. Jag ska hämta upp henne vid bussen när hon är framme. Sen åker vi till Linköping för massa av shopping. Jag har en lista på säkert 30 saker som jag ska handla. Blir att åka in till stan först, sen ikano och alla affärer runt omkring där. Vi ska vara hemma senast klockan 6. Så vi hörs efter det!! :)


uppdate:
DET ÄR NÅGOT SERIÖST FEL PÅ BLOGG.SE NU PÅ MORGONEN, DÄRFÖR BLIR DET INGEN BILD! MEN NI VET IAF VAD JAG SKA HITTA PÅ IDAG.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0