12 Oktober

Sorry folket, idag får bloggen lida massor.

Det blir en riktigt lång dag, med inget vila över huvudtaget, men jag ska ju nästan bara göra roliga saker. Först så jobbar jag på Gullvivan 09.00-16.30, sen ska jag åka direkt hem, byta om och sen åka in till Mjölby och hämta Samuel. Därifrån ska han och jag sen åka till Cloetta center och kolla när Djurgården spöar Lhc, haha! (Kan ju hoppas!)  Matchen börjar redan klockan 6 ikväll, så den är väl slut vid tjugo över 8 eller nåt sånt, så är väl hemma vid strax efter 9.

Det blir nog inget mer bloggande förens jag kommer hem vid 9tiden ikväll. När jag kommer hem efter jobbet är det redan skitstressigt, så kommer nog inte sätta mig vid datorn, utan bara greja och sen åka igen. Så hoppas ni har förståelse för det! Vi hörs ikväll :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0