INLÄGG SOM SKULLE KOMMIT IN VID 4TIDEN!

Hemma från sporthallen med en förlust i bagaget. Det var en riktig skitmatch idag. Började bra med ledning med ett par bollar och med två måls ledning i halvtid. I andra halvlek gick det bara utför. Har ni någonsin hört en match där ett lag bara gör ett mål på tjugo minuter, det var precis det som hände oss idag. Vi tappade allt vårat spel och hade ingen fokus alls. Tappade bollar, passade fel och var inte fokuserade alls. Det var synd, för det här laget borde vi slå. Men det är bara att ta lärdom av den här riktigt dåliga matchen och gå vidare.

Kollade på två matcher till efter våran. Måste säga att både flickor 98, 97 och 96 imponerar. Väldigt duktiga tjejer faktist! Men den som imponerar mest på mig är Stina Blackstenius. Vilken lirare, hon är bland den bästa jag sett på länge!

Nu ska jag ta på mig lite varmare kläder och sen bege mig mot ishallen. Wettern tar emot Finspång på Kungsvalla. Blir nog en tuff match. Men hoppas på vinst. Vi får höras när jag kommer hem runt halv8 tiden.

Ikväll ska ni få se en massa bilder med från igår och från idag! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0