TORSDAG

Hemma från jobbet. (Känns som jag alltid börjar mina eftermiddagsinlägg så, haha!) Har haft en riktigt bra dag idag. Var ute en lång stund på eftermiddagen och det var kallt som bara den, men har man mycket kläder på sig är det så skönt att få lite frisk luft. Lyckades glömma min halsduk idag, så har frusit en del om halsen, men annars har det varit lugnt. Kul att få se Gullvivan-barnen en sväng innan jag börjar på Solrosen nu i ett par veckor.

Nu ska jag straxt ta på mig lite vettiga kläder, eller kläder som inte har en massa banankladd och snor på sig iaf. Efter det ska jag åka iväg till sporthallen för handbollsträning. Ska försöka smita lite tidigare idag så jag kan åka ner till stan till klockan 6. Det är ju Ladies Night stan och jag vill ju ha en sån där Goodie Bag! Ska kolla runt lite på stan en snabbis med Amanda. Ska försöka ta lite mysiga kort med som jag kan visa för er när jag kommer hem.
Vi kommer nog inte stanna där nere så länge. Så vi kanske hörs vid 8tiden eller nåt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0