TORSDAG

Hemma från Motala. Blev väldigt mycket shopping, så nu är pengarna slut, haha. Men handlade en svart skjorta till lördag, julklappar till Colin, pappa och Samuel och lite annat. Stressade först runt i Motala och i stundens hetta glömde jag de två viktigaste sakerna jag åkte in för. Jag hittade ingen sån där svart lapp att laga min jacka med och glömde bort systemet. Så jag var tvungen att åka ner till stan i Vadstena med för att köpa dricka till lördag. Men nu tror jag att jag har hittat det mesta jag skulle ha och lite till, hehe. Jag hinner inte ta kort på allt jag handlade just nu, så det får jag göra senare. Så håll koll här :) 
Det är en lite stressig dag idag, men har hunnit med massa.

Nu är det dags för att ta på sig handbollskläderna och sen sticka iväg till träningen.
Jag kommer väl hem vid halv7 tiden ungefär, så vi får höras då!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0