TISDAG

Har haft en heldag med lillasyster idag. Vi har haft en toppendag och har gjort mycket roliga saker. Vi har gjort lite ärenden på stan, fikat på gamla kondis, alice har klippt håret för första gången och sen har vi handlat varsitt halsband. När vi kom hem satte vi oss i soffan och det slutade med att Alice somnade på min mage och jag somnade med. Vaknade när Top Model startade och hade rejäla problem att väcka Alice, men till slut gick det.

Nu sitter vi och kollar på Biggest Loser sverige som jag spelade in inatt. Efter det blir det att käka lite mat och sen bara vara. Kolla lite tv, kanske göra en inpackning i håret och en mask i ansiktet. Får se vad jag hittar på.


Här kommer ett par bilder från dagen. Ett Alice-maraton nästan!








Blev inte så mycket klippt i håret för fröken löken, lite i luggen och på några ställen.
Men söt som bara den är hon iaf ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0