TISDAG

Nu är jag äntligen hemma från utbildningen. Jag tog ju bilen till utbildningen som jag skrev innan jag åkte och det skulle jag verkligen inte ha gjort. Att ge sig ut i snökaoset med en bil utan vinterdäck är inte att rekommendera. När jag skulle svänga ner mot kommunhuset vida Mima, slutade bilen helt att följa ratten. Hur mycket jag än svängde, så åkte den bara framåt. Allt som man lärt sig på halkan är ju som bortglömt när man sitter sådär. Men jag försökte behålla lugnet och väntade på att bilen skulle börja svänga. Precis innan jag bilen håller på att åka in i staketet vid parkeringen vid Mima så började det svänga och jag bromsade lite försiktigt. Lyckades stanna precis innan jag körde på en parkerad bil. Alltså, jag trodde jag skulle dö. Ändå körde jag bara i 30km/h. Hade hjärtat i halsgropen när jag kom ner till kommunhuset. När jag skulle åka hem därifrån fyra timmar senare, så gick det lite bättre iaf. Usch, nu måste vinterdäcken på!

Innan jag kom hem tog jag en sväng förbi sporthallen och kollade på min kusin Simons träning. Ville kika in där lite och kolla vad det är för gäng. Är lite småsugen att börja hjälpa till lite i det laget, men vi får se. Har ju redan ett lag och inte tid till allt, men det är ju så kul. 

Nu har jag ätit lite kvällsmat och sitter just nu och kollar på Biggest Loser. Blir Paradise Hotel vid halv8 och sen Desperate Housewifes vid 9 och Bartenderskolan efter det. Sen blir det sängen! Imorn jobb igen på wasagården :/ 
 
Önskar mig en sån här stekpanna i limegrönt från OBH Nordica.
Känner ni att ni vill handla en julklapp till mig, så köp gärna den här.
 Den kostar typ bara 500kronor, hehe!



Kommentarer
Postat av: Anonym

men om du inte vill jobba på wasagården, varför säger du då inte nej? Så att vi som vill jobba där får chansen till det istället?

2010-11-09 @ 20:04:40
Postat av: hannah

Jaadu, anonym...

Varför jobbar man? Jo, för att tjäna pengar.

Gillar man varje ställe man jobbar på? Nej, det gör man inte. Men man måste ändå tjäna pengar på något sätt. Jag antar att du jobbar där. Tycker det är lite tråkigt att du inte vill säga vem du är. Då skulle jag kunna prata med dig om det istället. Jag jobbar på Wasagården kanske 3-4 gånger i månaden, så mycket av "dina jobb" tar jag nog inte. Om du säger vem du är kan dom jobben som jag får på t ex sjöhem och hillersro (där jag inte vill vara)kanske gå till dig istället. Men som sagt, många jobbar npg inte för att det är kul utan för att man måste. Hoppas det var svar på din kommentar.

2010-11-10 @ 00:59:34
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0