SOS

Just de ja. Vad är det med Vadstena nu för tiden. När jag cyklade hem från jobbet igår så såg jag en ambulans som stannat med blåljusen på vid busshållplatsen vid brandstationen. Vet inte alls vad som hade hänt. Det var lite folk runt omkring så jag ville inte stanna och kolla vad som hade hänt, trots att jag var så nyfiken. Det var det första. När jag åkte ner till massagen nu ikväll såg jag en ambulans till som stannat på margaretavägen med ljusen på. Även här vet jag inte alls vad som hade hänt, men nyfiken som bara den blir man ju. Sen till sist när jag åkte hem från massagen och skulle svänga in på våran gata körde det förbi en ambulans till med blåljus och sirenerna på i rasande fart.

Det verkar som att det händer en massa saker i Vadstena just nu. Tre ambulanser på två dagar i Vadstena hör väl inte till vanligheten tror jag inte. Alltså, man ser ju ambulanser hela tiden, men då är dom ju inte på utryckning. Någon som vet något om dom här ambulanserna i Vadstena eller vad som har hänt? Är ju så nyfiken som bara den!

Det var allt! haha







Kommentarer
Postat av: amanda

hej! Ja den som du såg i går vid Brandstationen vet jag vad som hände. Det var en tjej på Vadstena gymnasitet som cyklade omkull. Hade nog förmodligen slått huvudet i trotoarkanten =/ Jätte läskigt.



puss

2010-11-17 @ 21:10:39
URL: http://amandastengraff.blogg.se/
Postat av: hannah

Jaså, usch då!

2010-11-18 @ 06:56:21
URL: http://hbyhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0