SÖNDAG

Det var riktigt dålig hockey som vi kollade på förut. Wettern förtjänade verkligen inte att vinna idag och det gjorde dom inte heller. Det slutade 2-5 tror jag det blev. Matchen avslutades med ett storbråk typ, Män aka Bebisar! Det var riktigt usel puckkastning från min sida med. Jag som var så sugen på att vinna idag. Men jag får ladda om till nästa söndag, haha.

När jag kom hem ordnade Amanda och jag med ett evenemang om Julklappsspelet som vi ska ha i december. Så tjejer, gå in och kolla på evenemanget! Efter det åkte amanda hem och jag käkade lite mat. Har suttit och kollat på Gossip Girl och Ensam Mamma söker och ska kanske avsluta kvällen med en film. Imorn blir det jobb Wasagården ett par timmar. Det var evigheter sen jag var där, så hoppas jag kommer ihåg allt.

Hoppas ni får sova gott. Det ska jag! :) Natti...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0